mia´s mackor!

fredagfredagfredag!
härligt :)

idag har det vart en seg dag, dels för att jag tog en liten sovmorgon som behövdes? eeh.
sen när jag skulle äta frukost fanns de två färdiga mackor i kylen som de stod mia´s mackor på. alltså, min pappa är snäll han och tänker på sin lilla hopplösa dotter med ett ben eller nåt. nej men det var gulligt gjort av han!
tog mig en frukost ute och titta på när pappa och storebror höll på med veden. finns de något tråkigare en ved? skulle faktiskt inte tro det. fy blä. ibland är man glad att man är benlös ;)
sen skulle jag sitta vid datorn, vilket jag gjorde.. framtills musen inte funka länge och då är det rätt svårt att göra något. så när mamma kom hem böt vi till den gamla, och oj oj! där finns det ingen rull i rull grej i mitten inte! rätt i rriterande men jag klarar mig!
nu väntar jag bara på att ved-nissarna ska bli klara. för min bror ska få agera chafför och skjusa mig till skärplinge där kajsa ska få klippa mig, och jag tänker bara toppa mig. för jag kan inte bestämma mig hur jag ska ha håret. varje dag har jag olika planer och det funkar liksom inte. får tänka vidare ännu ett tag...
sen kommer emil och hämtar mig och så får kvällen visar sig! :)
kanske lutar åt kräftskiva imorgon, får se helt enkelt!

nu ska jag nörda runt lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0