kräftstjärt

måndag idag och det fick bli en riktig sovmorgon!
helgen blev fullfartig av olika saker.

ifredags blev det lite klippning hos kajsa, men bara ltie toppning. och kvällen blev mys med hjärtat emil.
och lördagen var vi till emils hus och grejjade från tio till fem ungefär, en heldag! gick kanon, vi slipade och målade fönster och garageporten. elin, pelle och lilla felix kom också och hjälpte till. så felix fick en idé att börja måla på väggen för han såg pinnen som emil rörde om färgen med! men som tur så hann han inte måla mycket, och de var vitfärg! haha, klart han också vill måla om alla andra gör det! sötnosen våran! och snart bli han storebror, kan komma när som helst egentligen. så himla mysigt :) så otroligt små kläder..

på kvällen blev det kräftskvia hos erik, vilket var riktigt trevligt och kul! fast jag tycker inte om kräftor för de luktar äckligt, de nyper en typ, och smakar inte så bra.. lite konstiga tycker jag. men för de så hade jag de minst lika roligt. och satt på en och samma stol nästan hela kvällen så länge jag inte gick på toa! haha oj, det gick fint! farligt de där.. tss. men var upp en gång och dansa med benet och kryckan! härligt, men såg lite stelt ut ;) men nu är det endast två veckor till jag ska ta bort skiten!

igår var jag bra seg, alldeles för seg.. emil hade match så jag kikade på den. sen skulle jag kolla på våran borta match, men var en jobbig dag med benet igår så fick inte bli någon match. men åkte till elin pelle och felix på mat för emil skulle kakla de sista i deras hall :) kvällen slutade med film och chips och såklart en emil!

nej nu ska jag titta till farmen på facebook, hihi! och måste ha koll att gå in på emils klockan två och skörda!! kom ihåg det nu mia! nördar som vi är :)

1 år och 9 månader med världens bästa!




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tycker ditt gips är lite bra för du är så duktig att uppdatera i bloggen nu. hihi :)

2009-08-24 @ 19:27:13
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0