jag vill inte längre

självklart är det strålande väder ute idag och jag kan inte åka med vattenskotern eller bada.
bara för min fotjävel! jag blir så himla less nu! det gör ont, den är fet, den är blå och kan inte ens stödja mig med den. just nu känns det som att jag aldrig mer kommer kunna sparka boll igen. åh!
så imorse hade vi klockan som ringde vid 8 så vi kunde ringa till sjukhuset. så har fått en tid halv ett. hoppas det kan göra att jag får mindre ont och att det blir snabbare bättre! har absolut inte tid med att hoppa på kryckor! och för det andra är det så jäkla jobbigt också, hela överkroppen har träningsverk. bra!


nej, nu måste jag försöka tänka lite positivt..
igår var jag ute och kolla lite på kläder på internet, och jag ska nog beställa lite ikväll kanske.
så jag blir liiite gladare! :)

emil har en vecka kvar på semester också, blir iallafall en natt ute i slada och mysa!
sen lär väl jag försöka skaffa mig ett liv när han börjar jobba också..

jaja, nog om det!
nu ska jag ta mina förbannade äckliga kryckor och ta mig ner till tierp! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0