fredagsmys

idag är det fredag och för en stund sen skjusade mamma hit mig till emil :) så jag är gladare idag än vad jag var igår!
inte träffat emil sen i söndags?! men nu ska vi mysa hela helgen :)

ikväll har laget match, jag ska ner och vara maskot och heja på. kan inte göra så mycket mer. men blir så sjukt sugen att spela, åh vill ju verkligen! otur här i livet, det känner jag väl till. men bara gilla läget och se glad ut helt enkelt.
så nu längtar jag till inomhusträningarna i sen höst/vinter. för då är jag förmodligen fit for fight igen! förmdoligen bara jag som tänker så långt fram inom fotboll nu? ehh.

imorgon är ingenting planerat heller. kajsa ringde för en stund sen och surrade, så får se vad som händer. någonting bra blir det säkert.
på söndag ska jag titta på emils match och sen lillebrors match.

nej nu blev det ett litet tråkigt inlägg, menmen! :)



vännen min!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0