fredagsmys

passar på att skriva ett litet inlägg medans de är paus i sverigematchen, som förövrigt är bra! damerna överraskar verkligen, kul :)

idag blev jag och syster sugen på att åka och fika, och det slutade med att vi hamna på biltema? eh. men tomas var med och skulle ha massa trams eller nåt. men sen gick vi in på ica maxi och de fick bli köörv, men det funkar alltid. såklart spillde jag ner min nya tröja, alltså jag är som en tre åring ibland. inte bra mia.
sen körde de runt mig till min gos. vi visade dom även huset, syster blev lite avundsjuk, hihi. så hade emil satt i duschpanelen, kommer vara sjukt skönt att duscha i vår dusch! kan välja mellan tre olika lägen. svårt att förklara, kan visa någon bild sen, är för slö att föra över nu. oops.

ikväll skulle några in på krogen, kul tänkte jag. men sen blev jag bara ledsen för att jag vill härja. men nu är det faktiskt bara 1,5 vecka kvar!! sen åkter gipset bort, fantastiskt! :) hoppas det går fort att komma igång med fotjäkeln bara..
men emil och jag ska upp skapligt imorgon och måla och dona vid huset, så han var inte alltför sugen att gå ut tror jag. men får se hur han gör, han är på träning nu iallafall. de tokarna har börjat spela innebandy på allvar nu, kul! men jag är avundsjuk, vill också spela innebandy.

nej, nu är det dags för fredagsmys!
adjö.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken fin blogg du har fått snutt! :D

2009-08-28 @ 19:40:37
URL: http://carroja.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh tack, vad gulligt av dig :) Det ska jag verkligen försöka ha! HAde så bra!!:)

2009-08-28 @ 20:15:20
URL: http://thereseityskland.blogg.se/
Postat av: Moaaaaa

jag vill också spela bandy :( vi startar ett lag miaa :D

2009-08-28 @ 22:38:34
Postat av: Anonym

moa! vi gör det, jag är på som fean!

2009-08-28 @ 23:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0