en rubrik skulle vara bra!

helgen blev mer än lyckad! fast jag är invalid så hade jag kul må ja säga! :)
det blir vad man gör det till helt enkelt! mysa på byggan hela dagen till sent på natten är någonting speciellt! så länge jag sitter ner går det ju faktiskt kanon! tss..

igår åkte jag och emil hem till mig, där senare min bror och hans malin kom på en fika! han tog med sig blåbärspaj som han lovade att jag skulle få smaka. och jag förstår fortfarande inte hur en kille kan vara så bra på att baka fikabröd! det märks verkligen att han är min bror när de gäller att fika! vi tog om två gånger av pajen och de andra engång. men de är lika bra det! (man vet ju aldrig när man får nästa fika) hihi!
efter fika tog de ett kvällsdop och jag följde med som publik och de hade även en vatten studsboll! en sån lär jag bara ha till nästa sommar! man blir liksom som barn på nytt! (y)
emil åkte hem på kvällen för han skulle upp och jobba idag.. tre veckor går alldeles för fort :( men vi har haft det massa mys! och den busen har även gått och blivit sjuk nu.. stakars! även kajsa, agnes och moa är grymt förkylda och jag har vart med de mycket senaste tiden. lär ju bara vara ett under om jag klarar mig? har en jobbig huvudverk nu men tagit nå bra tabletter från pappsen, så får se om det blir bättre snart! håller tummarna.

imorgon blir det att köpa ny mobil iallafall! mammsen och lillebror följer med in. men jag vågar aldrig bestämma mig om vilken de blir.. lutar mot LG telefon.. men har alltid vart emot touch och ja.. men det där jäkeln gillade jag skarpt mycket! frågan är bara om det blir en rosa eller svart! får sova på det inatt!

nej, nu ska jag försäka mig på en dusch och sen lägga mig på soffan!
ikväll blir det film mys med mamma&pappa!

jag saknar emil redan, så knasigt! :)
eller är jag bara såå kär!

Kommentarer
Postat av: Carro

du är kär såklart :) KÖP INTE EN TOUCH TELEFON!!! Jag hatar min rosa touch att mitt tålamod sätts på prov verkligen heeela tiden. :p skit drygt

2009-08-11 @ 12:14:24
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0