en nörd som mig

idag känner jag mig verkligen som en liten tönt-nörd. dels för att jag spelar farmville rätt hårt på facebook. och jag är inne på emils och skördar och fixar massa också medans han jobbar! visst är jag för snäll? hihi!
från början lovade jag mig själv att inte spela de, det verkade så himla tråkigt och de verkade som alla spela det. sen gjorde emil en farm och även till mig och jag blev arg på han. men nu är jag inte arg på han, för de är så kul ändå.. tss. men jag har ju inte så mycket för mig om dagarna så ja kan skörda på som en riktig liten bonde!

snart tänkte jag försöka pallra mig till duschen, vilket inte är lätt. allt blir så mycket krångligare nu. värsta stora sopsäcken måste jag ta på, sen sätta en pall i emils sitt badkar typ, så jag kan lägga upp benet så det inte bli blött. nej fy, tack vet ja o-gipsade ben! men jag härdar ut, de gör jag!
sen vid två tiden börjar bra tv pogram ända till fem! kanal 3 är en räddare i nöden i veckorna må ja säga!

sen skulle förmodligen emil kunna komma hem senast tre sa han, så hoppas på det! :) vi tänkte ta oss en sväng ner till folkan sen, är lite klädförsäljning och sånt. de mesta är kanske inte för  ungdomar, men hittade faktiskt en fin kofta där sist som är så skön! så vem vet om jag gör ett litet fynd idag :)

och i eftermiddag åker jag hem, och inväntar min syster! vi kommer ha såå mycket att pata om! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0