ångest-klump

för ett år sen var det jag som hade en stor ångest klump i magen och var så sjukt irriterad att skolan skulle börja igen. men nu sitter jag här samma dag med samma klump imagen, men varför? förmodligen för att jag just för tillfället inte har något liv. och fick veta igår att jag kunde fått vikarierat kanske fram till oktober!! om jag hade tur vill säga. men mitt äckliga ben förstör precis allt. less!
och mathilda skicka ett sms för en stund sen och skrev : nu kunde du och jag vart i skolan :(
det fick mig att tänka till att när man gick iskolan träffade man sina vänner fem dagar i veckan ungefär. vilket lyx egentligen :)
menmen, och nu fick jag lite ångest av att jag inte valde de här på komvux som var inom ekonomi som mathilda gjorde. hon får bidrag och är tre gånger i veckan. och kanske jobba lite extra i veckan med. men de är lätt att vara efterklok.. åh!

jaja! mot det positiva så fyller min svärmor 45 år idag! så igår var det kalas med världsgo fika och ni som känner mig vet att jag mådde som fisken i vattnet! och inte nog med det, i eftermiddag ska vi hem till mormor på kalas för lasse fyller år idag! ojoj här går det undan ;) även storebror kommer också, wie!

nej nu ska jag deppa lite och invänta att min underbara mormor kommer och hämtar mig!

Kommentarer
Postat av: Carro

Saknar oss i skolan.. =(

2009-08-18 @ 17:38:50
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0