19 augusti

nu har jag kommit in i en dålig fras må ja säga.
nu har jag svårt att somna på kvällarna igen, vrider och vänder på mig så gott de går med gips-skiten!
men det var ett tag sen jag hade svårt att somna så nu är det väl bara gilla läget och hoppas det försvinner snart.

idag har jag knappt börjat dagen tror jag. när jag vaknade gick jag direkt ner till soffan och la mig, kollade på friidrott såklart. vilken tur att det går om dagarna, annars hade jag väl förmodligen fått nå fnatt!
sen nu sitter jag vid datorn och funderar starkt på att lägga mig i soffan igen och försöka hitta någon bra film. okej, jag vet att de är sol ute men jag får bara ångest för att jag inte kan göra någonting.. då är jag hellre inne och gör ingenting.
och min lille hund är sjukling idag :( han är hängig, skakig och allmänt konstig.. gör ingenting. förmodligen är det den där dumma fästingen som pappa tog bort igår som spökar, den var rätt big. pluttis!

och emil jobbar på överallt i veckorna så man tror han inte har nå liv. och en annan är slapp så in åt skogen och inte har nå liv. men jag byter hellre liv med han! faktiskt :p
men snart är det helg och då blir det förhoppningsvis lugna puckar för han! :)

nej, nu ska jag kanske ta tag i mig själv och försöka ta mig ner i duschen. alltig lika kul och se hur det går! förra veckan blev det en vurpa ner.. med sån tur var ramlade jag baklänges! sen gick mamma bakom mig upp för att om jag ramla då skulle jag ramla mjukt, hihi! hon är knasig. lilla mamma!
men trappan ner är faktiskt lite läskig med kryckor..

grisenosen min..




Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Tss tack gumman. Vi måste styra upp ngt snaaart!!

2009-08-19 @ 15:38:07
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0