17 augusti

helgen blev riktigt mysig och bra!
lördagskvällen med mat och bio var kanonmys och jag har världens underbaraste pöjk!
trevligt att träffa carro med, så himla länge sen.. mycket att prata om så blir en tripp till henne iveckan som det ser ut också. gilla :)

sen igår blev det fotboll hela dagen, det ända jag kan göra inom fotboll nu så! jaja, det funkar det också. både emils lag och lillebrors lag vann, kul! :)
kvällen slutade med mys i sängen framför tvn, och jag säger bara BOLT! sjukt hur en människa kan vara så grym! fascinerad är ordet, helt klart!

nu ska jag iväg och träffa en annan carro, jag får kalla henne eh nej jag kommer inte på nåt bra :)
hon hämtar upp mig med bil för jag är lite invalid och det gillas.
vänner är bra!

jag vill ju kunna träna...




Kommentarer
Postat av: Alicia

det tycker jag med! när ditt ben är bra så partar vi loss ordentligt! :D världsbäst!!

2009-08-17 @ 13:12:47
URL: http://thesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0