1 liten vecka

måste börja med att säga att nu är det endast 1 vecka kvar med gips! förhoppningsvis iallafall..
hur skönt känns inte de? förjävla bra :)

gårdagen bestog av att kolla på fotboll, två matcher blev det. härligt. sen slutade kvällen med filmmys med hjärtat mitt. och systeryster åkte hem till sitt hem igår. får se när jag ser henne igen? buu.
menmen.
idag har jag umgåtts med carro! hon bor fortfarande högst upp i trappuppgången, men efter 4 veckor är man kung på kryckor ska ni veta, ojoj!
så nu tänkte jag kika på träningen ikväll och prata lite. emma kommer förbi och hämtar upp mig, och i september fyller hon 20. kommer bli kanoners :)
sen satt jag och carro även och prata om lite festligheter som kommer i höst, och det ser vi sjukt mycket framimot. vill nu nu nu!!
sen vet ja inte om ja ska färga håret ljusare eller mörkt. har alltid mörkt och kort tycker jag.. bestlutångest så in åt bomben!

nej, fick nog bli ett litet inlägg..
adjö.

Kommentarer
Postat av: Moa

jag ska tärra dig tills du säger mig något iaf :D

2009-08-31 @ 20:33:59
Postat av: Moa

jag ska tärra dig tills du säger mig något iaf :D

2009-08-31 @ 20:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0