varning, damm-råttor!!

ojoj, dammigt? jag har en känsla av att detta stället behöver dammas av lite.
tror det var ett tag sen det hända nytta här!
fick en liten tillsägelse av millis att jag inte hade bloggat på länge. tror även att hon hade lite rätt med!
men nu blir hon glad om nosen om hon ser att jag skriver några rader!

annars då?
mycket har hänt, endel väldigt bra saker och endel väldigt jobbiga saker.
men känns som jag inte vill eller orkar ta upp de jobbiga, mina vänner & emil vet. de räcker!
hemsk tacksam för att jag har er! :)

och det är helt knasigt vad tiden går fort, hade nyss mitt sista påsklov.
jag fattar inte att jag tar studenten om två månader! då är jag klar med skolan...
och vad vill jag göra? de är en annan svår fråga som vi får prata om en annangång! hih!

nej nu ska jag nog runda av såhär, och man kanske skulle ta tag i att byta design? om man orkar..
men nu ska ja bara vara hemma och mysa.. <3


Kommentarer
Postat av: millsing

wiiiiiiiiiie<3

2009-04-16 @ 22:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0