söndags-ångest

nu är det söndag, och söndagen är en dag som egentligen inte borde finnas.
en vecka framför mig i skolan, känns bara drygt just nu..

igår var det väldigt trevligt ute hos wänge! :) umgicks med härliga människor, frös lite och hade det bra.
blev att åka hem skaplig tid, var helt slut för min dryga förkylning så hade vi match idag.
den gick sådär, vissa stunden spelade vi riktigt bra. när vi väl spelar vårt spel är det så himla bra!
har nog inte vart med om att spela i ett lag som så mycket bra passningar och hur man kan spela sig ur situationer, super kul! :) missade straff och massa frilägen. men det kommer de med! mer träningar och matcher så spelar man ju ihop sig...
nästa helg börjar serien, kanon!

och nu mår man som man gör.
min hals vill inte äta, min hosta vill inte sluta och mitt huvud kommer sprängas.
och jag är orolig för pappas operation imorgon, jag hoppas verkligen att den blir bra.
så du kan börja må bra igen.. älskade pappa! <3

nej nu ska jag försöka äta lite och bara mysa hela kvällen.. <3


du är världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0