pannkaka & glass

när jag kom hem från den långa skoldagen serverade mammsegull pannkaka med glass,
hur gott är inte de efter en tröttsam dag? det satt riktigt fint i magen må ni tro!
sen fick jag även höra lite från pappa...
men det var inte alls bra idag :( usch, jag vill bara ha hem dig och ha dig frisk!!
att världen kan vara så sjukt orättviss på alla sätt..
tänker på dig hela tiden! <3

det tragiska är också att det bara är tisdag.. och det känns som torsdag. men icke så fel man kan ha.
sjukt depprimerande.. dålig tid, jag borde vara glad för det jag har framför mig, men just nu kan jag inte se det...
klumpen imagen kommer inte försvinna fören pappa är hemma och mår bra.
så mycket man vill kunna ändra på.. och göra bra.

nu orkar jag inte så mycket mera, dålig dag som sagt..    
blir en varm och lång dusch nu, sen soff-mys med mamma med tee hela kvällen! <3

försöka ta nya tag..
försöker!

Kommentarer
Postat av: caroline

jag älskar pannkaka med glass :) mmm, snygg deign förresten gullet ;) <3

2009-04-23 @ 13:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0