mååndag

helgen är över och det gäller bara att ta nya tag!
inte långt kvar nu.. läskigt!
jag, natalie och mathilda pratade om studenten idag, om hela dagen/kvällen.. panik!
fast ändå så himla roligt.
men sen då? hej och välkommen till den jävla lågkonjukturern, hoppas du får jobb mannen!
jaja, det visar väl sig vad det kan bli av mig..

seriepremiär igår då, vinst med 5-1 härligt! underbart spel med, så mycket roligare det blir då!
kajsa drog två mål, jag ett, mickis ett och kusin ett! fint brudar! (y)
nästa match är mot tierp, eh.. får väl se hur det slutar.. haha :p

underbart med kort vecka, på torsdag blir det nog riktigt kul tror jag (:
vi brudar drar en tipsrunda på förmiddagen, sen visar det säg hur allt slutar för alla x)
kul skall vi ha iallafall!

annars är det en väldigt seg dag känner ja, trött och allmänt slapp.
träning ikväll, får se hur det går med fossingen min.. men det borde väl funka? lite blå och bula bara...

men nu väntar jag på att älskling ska komma hem från jobbet så vi kan äta kyckling-gryta! MUMS!

jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0