kristendom och hela tjottahejjtan!

jaha, här sitter man som en dum ungom och fattar väl inte alltför mycket om religionkunskapen, eller ah.. jag är inte ett dugg intresserad och då blir det världelöst att plugga också! men jag kämpar mig fram, absolut! skitkul, verkligen..
kul att jag sen ska börja med den dryga hemtentan och alltmöjligt inom religionen, men den jobbiga stunden tar jag sen, när jag känner mig laddad igen!
har fixat klart skolminnet som jag hade kvar på svenskan, glömde helt bort att göra den förr. satt nu är den stort sätt klar, ska bara renskriva! skönt.

fick även en kortdag i skolan idag, skulle egentligen slutat fyra. fick sluta tolv, ibland är fan högbergsskolan bra! men notera bara ibland..
satt och prata om klassen " bla bla" till studensskivan.. bara roligt :D
ska försöka fixa någon outfit till studenskivan också, prutt på det. jag vet inte vad jag ska ha på mig?!
kanske får försöka flörta in mig lite fint hos emil ellet nåt, jag menar vem vill inte ha en dag i stan me mig om inte han? haha (a) jaja, får lösa de där på något snyggt sätt iallafall!

imorgon är det onsdag, match och sen ledigt från skolan. låter ju bara kanonbra! :)
och ikväll blir det allmänt lugnt, mys med pappsen och mammsen!
så otroligt skönt att ha pappa hemma! <3


jag kommer förövrigt drömma läskiga drömmar om jesuuuus inatt......


Kommentarer
Postat av: Carro

Det bara måste vi! :) <3

2009-04-28 @ 22:28:39
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0