fredag

idag var jag som sagt in till stan med caroline :) vi simmade över en timme och sedan sola vi lite. mycket härligt!
sen gick jag vidare till sjukhuset där mamma inväntade mig, vi gick upp till pappa <3 han var väldigt svag.. kommer knappt upp ur sängen, sen har han sån feber att han svettas och ändå fryser så  mycket! kunde inte hålla mig från tårar när jag skulle hem.. kändes så himla jobbigt..men hoppas han blir bättre! älskade du!

annars har de vart en bra dag.. sånt härligt väder! :)
har bus-felix i knät du och inte det lätaste, han kommer åt alla knappar som finns! världens goaste unge!

nu ska jag umgås och mysa!


Kommentarer
Postat av: milla

Snygg blogg pluttmia. Jag hoppas du bjuder barnet du busar med på godis. Barn behöver godis :p

2009-04-25 @ 13:00:12
Postat av: mia

klart jag bjuder den på godis, de är mig vi talar om mills! jag + godis = föralltid ( bjuder de söta)

2009-04-25 @ 13:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0