en lördag

det är helg och det är sol!
men lite för kallt för min smak..

igår kom jag och tänka på när jag var mindre..
det hela började när jag vaknade och cyklade en tur till min underbara mormor.
då insåg jag hur länge sen det var jag cyklade! det är faktiskt lite mysigt om man tar de lite lugnt vill säga..
men mitt i allt fick jag panik för min mobil ringde, såklart var de emil och han undrade vad ja höll på med för ja lät lite förvirrad och rädd. men att cykla och prata i telefon samtidigt var inte något jag gjorde varje dag.
men iallafall när jag var mindre.. de första man gjorde efter skolan var att cykla, cykla och cykla.
det var det som gällde om dagarna.. och nu vet man knappt vad en cykel är.
men jag vill ha en riktigt fin kärringsnurra som jag kan glida runt med.. måste få tag på någon! hihi.
det var om min cykeltur i solen igår.

på kvällen blev det en rolig träning, sen vidare till elin, pelle och busfelix! så kom nyss hem därifrån och tänkte snart knalla upp till emils match. och ikväll ska vi ut till wänge där det är party! men blir lugnt för mig, har match imorgon och en dunder förkylning. så får se om ja ens kan vara med på matchen.. men de är upplanscup på hemmaplan på gräs! kan det bli så mycket bättre? tror inte det! :)

men jag längtar till maten i eftermiddag...grilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0