vfjwhgfe

Lite dåligt med tid att sitta vid datorn på några dagar nu!
I onsdags och torsdags kom ja hem tio båda kvällarna för jobbade, gick finfint (:
Sen har jag vart helt slut och inte orkat riktigt..
Men nu så! :p
Tack snällaste Sara också!

Helgen har vart bra som vanligt (: min emil är bäst! Även match idag mot tierp, spännande var det alltså! (:
Imorgon och på tisdag blir det också jobba så kommer inte ha tid.. Sen studiedagar på torsdag och fredag, underbart! :)
Praktik är skönt att missa för de är typ helt värdelöst alltså, skolan är grymt värdelös nu. Jag orkar inte..

Förlåt mig de blev ett riktigt tråkigt inlägg men jag är helt slut och väntar på att emil ska komma hem sen. De vann idag och gick upp en division och nu dricker alla öl tillsammas såhär på en söndag? Men GRATTIS på er! :D

PUSS!


Kommentarer
Postat av: milla

snygg bloggen blitt :) löv ya ! <3

2008-09-23 @ 18:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0