Studiedagar = bra skit

Javisst, studiedagarna gör en alltid lika lycklig!
Och det gjorde verkligen inget att man missade en dag på praktiken.. Hih.

Veckan har vart kort då med andra ord, jobbade sista dagen i måndagskväll. Skulle egentligen jobbat tisdag kväll med men blev klar med allting så (: känns kul.
Och skolan är som den är, jag hatar det mesta ämnerna. Men sista året borde man palla tycker jag. Men faktiskt är praktiken ganska värdelös.. Samma sak hela tiden, larma kläder och hänga på galjar? Vafan de kan väl vilken unge som helst. Och det blir långa dagar så hinner inte ens äta när jag kommer hem för blir stressad av allt. Menmen, bara ett jävla år kvar ( ursäkta svordomen men den var skön att säga ) men mina flickor tycker jag om och dem är bra att ha!

Igår var det även en speciell dag! Min syster fyllde 19 år och jag 10 månader med min emil, underbart kär! <3
Så det bjöds på tårta och massa kakor och kaffe, jag trivdes må ni tro!

Men idag på min underbara ledigadag har jag tillbringat hos min kära mormor! Vi kollade på toon-disney och drack kaffe och åt wienebröd. Mer än mysigt! Hon är världens bästa min gumma! <3
Och nu har jag precis ätit och skall inom snarast höra av mig till jossan för vi ska förberede kvällens mys! De innebär godis, chips, läsk PLUS film efter kvällens träning (: det blir mys.
And imorgon är det friday! Det blir kanske partajj? Emils lag har lagfest så det visar sig hur den kvällen blir x) hoppas även på att få busa med min saknade mickis! :)

Benen på ryggen så kör vi!
HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0