Studentmössor!

Världens segaste person just nu är nog jag.. Att uppdatera denna sak har gått riktigt dåligt nu alltså!
Men kanske kommer igång, vem vet :p

Förövrigt är jag ganska less för att min förkylning aldrig ger sig, nu har den gått & blivit värre. Förkylningen älskar mig! Men har vart en ganska skön vecka, i måndags & tisdag var det skola (: sen onsdag praktik på stadium som vanligt. Men igår blev det ingen praktik. Åkte till skolan & provade studentmössor! Och det var riktigt kul! Det kommer bli så läckert (:
Och idag hade jag bara bild & jag kände mig inte riktigt sugen på att pallra mig till skolan så tog en ledigdag även idag. Hel skönt må ni tro!

Och idag är det fredaaaaag, egentligen match imorgon men inte kunnit träna hela veckan & lär inte orka med match imorgon men min hals & mitt huvud. Så får se vad ja orkar hitta på ikväll (: ska iväg till karlholm iallafall!
Party lär det bli i helgis iallafall! (y) hoppas på kräftis men vi får se : )

Och jag är jätte sugen på chips, det är bland det godaste!
Och du fisilifis, ja säger ett ord.. INDIAN!


Kommentarer
Postat av: tsöderlind

och så börjar du pizza ner mig!

2008-09-05 @ 17:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0