Pisspiss

Som ni ser nu har jag en vanlig blogg design men det skulle inte riktigt vara meningen..
Började kika runt ltie igår och sådär och det slutade även med att jag råka trycka " välj stilmall" vilket inte skulle vara meningen och inte har jag orkat försökt någonting.. Så jag får ha en tråkig tillsvidare. Tänkte om Sara hade tråkigt någondag sen i regnet (a)

Men iallafall, sjukan idag.. Mina luftrör är inte alls bra och min astma är inblandad. Så nu är det två doser jag ska ta dagligen och återbesök i november. Hoppas ja blir frisk nu och kan träna som förr! Över 1 år har det hållt på nu, men nu ni! Nu ska jag bli frisk och inte må piss! : )

Men nu ska jag krypa ner bredvid min älskling!
tack för att du finns, behöver verkligen det nu efter allt!
Jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: t.söderlind

hejja mia! :D

2008-09-10 @ 11:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0