ordet less passar in som rubrik

jag har så sjukt ont i min hals & jag kan inte äta eller dricka normalt. det är verkligen pain!
min dag iskolan idag kändes bara jobbig & ingenting gick för mig. så därför är jag inte alls på humör idag. kunde inte sova i natt heller för att jag hostade som en skitkorv! tyckte synd om emil som fick sova bredvid mig och min mamma som låg rummet brevid. sorry mig!
så imorgon kanske det får bli sjukhuset, nu är jag less på att vara sjuk hela tiden!
nej men ursch vad jag bara klagar och fick mig ett tråkigt inlägg.. men det är så jag känner mig nu. helt jäkla blä.
ingen träning på länge heller, panik i kroppen.

tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Alicia

krya på dig sötnos <3

2008-09-09 @ 19:10:15
URL: http://aliciakarlsson.blogg.se/
Postat av: t.söderlind

mm sjukhus :)

2008-09-10 @ 11:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0