måndag

måndagar är alltid lika depprimerande, för det mesta iallafall!

ny vecka och nya tag alltså, prov imorgon och jag känner att jag inte kan så himlans mycket.. rättskunskap är verkligen inte världens roligaste och läraren gör inget bättre heller. åh nej! men får väl bara bita i det supa äpplet igen, lär fan inte ha nå mer äpplen kvar snart känns det som! : p
fast en sak gjorde mig riktigt glad idag, emil fick ja på budet! (: mycket roligt och även mycket göra. Men så värt det i slut ändan alltså! wie :) mys!

annars ihelgen så var det trevligt. skulle lekas med mickis men hennes chef ringde och hon skulle jobba tyvär. så åkte till karlholm på kvällen och kilade upp till caroline där, även millan och malin var där (: vi drack och spelade spel och hade allmänt kul! sen vidare till sjöbbe där alla var, fotbollsfirande för de hade gått upp en division (: men mot ett tiden var jag och emil hemma igen. sen på lördagen var de ganska lugnt, åkte till elin,pelle och hjärtat felix! vi hade de allmänt mys me spel och lite vin.
sen igår var de året sista match med söderfors, verkligen på två sätt.. men det hinns inte med. speciellt inte när man kommer vara ännu mera i karlholm sen. men allt visar sig till nästa år :)

jag är glad iallafall, och hoppas det går igenom för mig & mathilda!
allt skulle lätta så himla mycket! :)

jag orkar bara skriva med småbokstäver ikväll, coolt.


jag och hägglund när vi har det lite kul mot varandra och millan också, även häggis som åker utomlands i två veckor på onsdag! fuskit..

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad tusan, ni är väl inte blåa? Jäkla smurfar ju :p

2008-09-29 @ 21:31:58
URL: http://carroja.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej carro, men vissa har svårt att skilja på rött och orange då tog vi våra uppvärmingströjor förstår du! :D

2008-09-29 @ 21:53:17
Postat av: Anonym

Mycket ståtlig & fin blogg du har lilla vän ;D

2008-09-30 @ 15:43:46
URL: http://maaaliinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0