Jag är helt slut som artist!

Jaaa, jag är verkligen helt helt slut!

Idag var de också praktik som stog på listan!  Har haft fullt upp hela dagen, vagn efter vagn kom med massa jackor, all sorts kläder och väntar m.m. Visst är de jätte bra att ha saker och göra så tiden går lite fortare.. Men min rygg gör skit ont och jag har fortfarande fruktansvärt ont i mina fossingar : p de är ltie drygt.. Och långa dagar med. Det tar lite faktiskt. Men nu är jag lite negativ igen men de är halv roligt bara. Visst de är verkligen jätte snälla men de blir lite långa dagar och allt. Busa i skolan men brudarna är lite roligare faktiskt! Menmen, nu är det heeelg som man har framför sig kan man säga (:

Helgen är här för mig nudå, ruskigt skönt! (: har bara bild imorgon och fixar de hemma eller nåt : p
Och den här helgen ser ut att bli ganska lugn.. Åka in till stan med hjärtat kanske? (: Och sugen på att hälsa på lilla Felix också! Sen eventuellt match på söndag.. Om jag känner mig i form vill säga!

Och juste! Gjorde värsta bra köpet idag må ni tro!
Såhär, ja slutade för dagen och var helt trött och kände för att köpa choklad. Så gick till pressbyrån och köpte 3 för 25 kronor, de var alltså marabou choklader. Jag blev hel nöjd för de var skitgott! Har även en kvar som ja tänkte lyxa med imorgonbitti typ! Mumsfilibabba!

Nog om det, nu funderar jag på att nästan sova..
Ta min medicin och njuta av att bara få sova imorgon!
: D


Vem vill inte tillbaka ut till stockholmsskärgård med massa sol & mys? (:


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du fått praktik någonstans? :)

2008-09-12 @ 08:12:03
URL: http://maaaliinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0