Helg är bra

Helgen är över och jag hatar det. Nya tag till en ny vecka..

Ihelgen blev det lite partajj i fredags (: trevligt! Lördagen hann jag och hjärtat med stan också, fick bli en klänning och en sjal för mig, mycket nöjd. Och emil hittade en skit snygg jacka på carlings (: även en läcker halsduk och tröjor! Härligthärligt! Sen var de ganska lugnt i lördags och matchdax för båda i söndags. Sen titta vi på filmen Arn tillsammans, ja jag är lite efter och kollade på den första nu. Den var ritkigt bra! Men helt kass slut! Lär se den andra filmen nu, men hört att den ska vara sämre.. Men så nyfiken hur det blev! Hah, nörd-mia!

Nog om det, skola i dag också. Känns verkligen helt värdelöst, hur mycket som helst helt plötsligt. Jag hatar det, min hjärna hänger inte riktigt med nu. Men bara bita i det sura äpplet vill säga.
Och imorgon skall jag färga och klippa håret (: Vet inte hur än, sugen på mörkt såklart med även lite slingor.. Det visar sig!

Nu vill jag bara spy på naturkunskapsboken...

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill spy över HK boken jag med! Massor nu usch jag dööör

2008-09-15 @ 22:17:28
URL: http://carroja.blogg.se/
Postat av: tsöderlind

full fart märker jag! också lär man ju hälsa till emil som gjorde mål ;)

2008-09-16 @ 18:35:26
URL: http://tsoderlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0