Hejja

Sitter och kollar på fotboll, sverige - ungern och blir frustrerad av att sverige inte gör mål? Hallå ni måste tagga till nu fan! Aja, jag hoppas de vinner idag så jag kan vara glad eller nåt.

Idag är det onsdag och var alltså praktik idag och även imorgon. Långa dagar och man blir helt slut när man kommer hem halv sju. Man hinner inte göra mycket alls.. Men ibland är livet lite jobbigare.
Och tanke på jobb så ringde Emils syster och frågade om ja vill jobba fyra kvällar näst nästa vecka och sitta vid en dator och grejja inne i stan. Det borde jag ju klara av : p thii.. Men lite mer pengar kan behövas nu i höst. Många som fyller!
Hoppas de är bra (:

Nej men nu ska jag busa med min buse!
PUSS! <3


Kommentarer
Postat av: t.söderlind

pengar :D

2008-09-11 @ 10:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0