äckliga småskitar

hej hopp gummisnopp!

jag älskar hösten när det är sol men även lite små kallt samtidigt, de är hel mys! men bara för att jag tänkt på det på sistone så har de precis små regnat lite, förvånade? svar nej.

men iallafall, jag lär berätta dagens äckliga händelse,
det började när vi skulle ha naturkunskap som vi verkligen älskar, eller inte! men vi fick iallafall som uppgift idag att gå ut i skogen och leta svamp, mossa, växt, levande djur utan rygg rad? men något i den stilen var det . så vi traskade ut och jag hittade två svampar som jag höll i, när vi kom in igen så la vi ner det på bordet OCH det kom fullt med små små svarta krypandes djur från svamparna : ( det var så jäkla äckligt och panik vara bara förnamnet. och såklart börjar de klias överallt och fick sån ångest att jag gått och hållt i äckelsvamparna, jag hatar detta!
och för det andra kändes de som att man var liten och var ute med skolan i skogen x ) haha, aja.
man ska vara barn så länge man kan. men jag blev riktigt äcklad av småkrypen, bara kliar i mig fort jag tänker på det! äckelpäckel passar in ganska bra faktiskt. men annars var de kul att se oss gå med klackskor i skogen, grejt!

nog om det.. idag är det alltså tisdag och det innebär två dagars praktik framför mig. ganska tråkigt, samma göra ännu engång kanske? skulle tro det.

men nu ska jag ta mig en dusch, städa mitt rum lite och sedan åka till min emil! (:

hejdåhej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men du, det låter ju som en alldeles förträfflig idé :D Bra längesen nu!

2008-09-30 @ 17:46:52
URL: http://maaaliinm.blogg.se/
Postat av: millsing

jag har också skaffat blogg :P

2008-10-01 @ 14:40:02
URL: http://www.annacamilla.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0