Wihoo

jag känner mig glad fast jag mår dåligt ungefär.

idag var jag och mathilda till tibrings och snackade. vi kommer börja sälja trosor igen som vi gjorde med företaget i skolan : D så nu blir våran APU hos han! (: så himla bra! så idag beställde vi trosor för typ 4000, det kändes skönt att de gick bra iallafall, så nu är de en liten början. någonting vi verkligen vill också, och han hade så himlans mycket ideér, så nu blir det mycket tid till bra saker! kul : )

lite drygt att jag börjar bli sjuk, sjukt ont i halsen på morgonen så kör hårt på te med rejalt med honung i. så det släpper lite på dagen iallafall, sen är jag trött som vet inte vad varje dag, vad lider jag av? fast jag sover ganska bra också. menmen, livet är hårt i bland som man brukar säga.

sitter även och tänker om jag ska vara duktig och pallra mig ut och springa.. men lär tänka lite mer på det. haha, känner mig inte riktigt på hugget för de faktiskt. borde även läsa bokjäveln som ska vara klar till måndag. och jag är verkligen en höjdare på det också! läs-mia? verkligen inte..

nog om allt,
HEJS!


Kommentarer
Postat av: tsöderlind

något ovanligt har håller på att inträffa: tessan=halsont

2008-10-08 @ 18:15:18
URL: http://tsoderlind.blogg.se/
Postat av: Carro

Vad roligt att det känns bra med företaget:)

2008-10-09 @ 19:31:54
URL: http://carroja.blogg.se/
Postat av: elin

ja vill gärna köpa trosor vet flera till av mina kompisar som vill :) så säg till :)

2008-10-13 @ 19:27:48
URL: http://metrobloggen.se/elin87

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0