torsdagsjävel

idag kom våran efterlängtade produkter! trosor och kalsonger såklart (: kallingar var riktigt fina och tydligen väldigt sköna säger några som vi sålt till. extra plus är bra! och trosorna var lika fräna som alltid, nu är det bara att sälja! hör av er om ni är intresserade såklart! :D

och nästa vecka är det höstlov, och skämtar inte att det var för någon dag sen vi sa att det var 6 veckor kvar? gått riktigt fort alltså, men de är bra! :) men blir att jobba på lovet med försäljningen och så, så att man kommer igång riktigt och allt! hoppas det går bra. lite drygt att min förkylning blivit värre, men inte förvånad för jag är som sagt sjuk tjugofyrasju! ge mig en nässpray, jag håller på att dör!

men nu sitter jag bara och laddar inför helgen bravader! skiter i att jag är halvtsjuk! imorgon är det som sagt lagfest, mia är mer än pepp! och inväntar att elin också är pepp som fan, hon lär inte komma undan! :D
och imorgon har jag och emil 11 månader också <3 du är det bästa i mitt liv.

nu ska jag duscha, fika och vänta på emil <3



Kommentarer
Postat av: tsöderlind

nej jag säger bara hej!

2008-10-25 @ 13:45:31
URL: http://tsoderlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0