tisdag = fisdag

det är inte klokt vad fort dagarna går alltså, helgen är redan över och det är tisdag?! men helgen var greejt, kollade på emils match och de vann med 6-2 över skärplinge (: den lille skiten täcker upp bra i målet! haha <3
sen blev det festande när vi kom hem, träffade alla mupparna. mer än trevligt! sen på lördag och söndagen höll vi på i huset hela tiden, riva riva och riva. men snart har vi rivit klart och kan börja med roligare saker (:
blev även promenader med emma, hon är mer än bra!

och idag har jag haft lock i öronen hela tiden, riktigt drygt. sen har min nacke börjar balla ur lite. kan knappt kolla lite neråt.. vet inte alls var de är för knas! men pappa får väl masera lite när han kommer hem så huvudverken går över! fast fort man börjar trycka lite gör det så förbaskat ont och bara ilar :s sällan att jag har problem.
men snart kommer emil efter sitt jobb, vi ska till farmor&farfar och fika! mumsfilibabba. får lite ångest över att ja aldrig hinner träffa dom.. nu när farfar börjat må så dåligt ibland. usch, allting går verkligen så himla fort.. :(
sen ska älskis på träning och han släpper av mig hos elin och pelle, och förhoppningsvis är lilla felix vaken så jag hinner pussa på honom!

nej, nu kom pappa hem så här rundar vi av!

min älskade emil! <3


Kommentarer
Postat av: tsöderlind

ja målvakt var det!

2008-10-21 @ 20:13:26
URL: http://tsoderlind.blogg.se/
Postat av: Carro

Svar på mitt inlägg: Du är bra. Vi klarar massor ihop älskade du<3

2008-10-21 @ 20:27:20
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0