rörgubbe

onsdag onsdag onsdag! det innebär alltså praktikdag, mer än roligt nu alltså :)
och idag kom fyra lärare och vi hade möte nere hos tibring så de såg hur vi jobbade och allting. tror det blev lite chokade av att vi faktisk har fixat väldigt mycket saker och skrivit ner allt! det kändes riktigt skönt! :)
så nu inväntar vi fortfaranade underkläderna! hoppas det kommer imorgon! :)
allting känns så himla mycket bättre. vi lär oss mycket mera, jag menar.. vafan lärde man sig på stadium? larma kläder och hänga upp? komma hem så jävla sent, inget att sätta i julgran tycker jag! :)
jag och mathilda busar igenom dagarna! <3

nu sitter jag hemma hos emil och han åkte till huset för ett tag sen, en sån där rör gubbe skulle komma och fixa massa där. själv funderar jag på och ta en promenad och kila förbi och joina gubbarna lite. kanske kan åstakomma med något? hah!

nåväl, :)

FOTBOLLSAVSLUTnING PÅ FREDAG!
kuuuul & pepp som fan!

Kommentarer
Postat av: tsöderlind

pepp!

2008-10-22 @ 19:08:18
URL: http://tsoderlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0