REA

mjuklass rean har ju börjat! så självkart var mia & natalie vid kiosken och tjockade i oss. mer än gott må ja säga! var även soligt och mysigt väder idag, det gjorde det bättre! prövade även en ny ramlösa? vilket var dumt.. den var riktigt äcklig, misstag av mig, tro mig! men nu vet jag att jag inte gillar det, bra där!

annars då, måndag och jag känner mig inte alls på hugget som alla andra måndagar. men nu känns det som att man är påväg att bli sjuk, kroppen är hängig och bärjar få lite smått ont i halsen, sällan? nepp. men förhoppningsvis inbillar jag mig kanske : p vet vem.

helgen var lugn och bra iallafall, var med mitt hjärta (: i fredags träffade vi våra vänner och umgicks, blev en ganska tidig kväll. och i lördags var vi till stan, kikade på olika tapeter och såntdär, så hima mycket ideér man får alltså! ska bli så himla kul sen när allt är klart! (: wie!
sen blev kvällen lugn, felix sov hos oss i karlholm och han är världens goaste unge. älskar´n : )
en lång promenad med emma också, hon är bra! 
och i söndags blev det kalas hos storebror som fyllt 24, grattis världens bästa!

och idag blev alltså emil husägare, full fart med all rustning i hela huset. så himlans roligt : )

älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: tsöderlind

som den båt du älskar mig

2008-10-06 @ 20:27:45
URL: http://tsoderlind.blogg.se/
Postat av: Carro

Vi kommer klara skolan Mia vi hjälps åt hjärtis<3

2008-10-07 @ 17:19:04
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0