onsdag och sol

började morgonen med en skön promenad i det härliga vädret! solen lyser och de är ändå ganska kallt ute, mys!
gick iallafall runt en timme och de är alltid något. musik i öronen och sina egna tankar. det kan behövas ibland!

igår träffade jag min vän mickis! vi åkte med marina in till uppsala och åt mat, och vi kikade även runt lite! jag köpte nya saker till helgen, kan aldrig bestämma mig vad jag ska vara! men nu ska jag vara en riktig djävul med min fina röda stora boa! haha (: sen åkte vi hem till mickis och jag lånade ett par skor som jag ska ha till, sen hämta emil mig och vi åkte hem! bradag såklart!

och snart kommer mathilda och hämtar mig här i karlholm, hon skulle ända skjusa hem markus lillebror. vi måste förbi danne och fixa med företaget och så, beställa nya kallingar och få säljbrevet!
och ikväll ska vi fixa mat och mys till några brudar i klassen! det ska bli riktigt mysigt! :)

nej nu skall jag börja göra mig i ordning!

<3



Kommentarer
Postat av: Alicia

du är så söt vännen! miss you!

2008-10-29 @ 13:36:50
URL: http://aliciakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0