och dagarna bara går?

alltså, jag hinner inte riktigt med.. dagarna går så himla fort och man är trött och att sätta sig vid datorn har inte lockat allt för mycket de senaste dagarna! men nu har jag lite tid känner jag.. :)

veckorna rullar på och praktiken känns så himla mycket bättre! :) slipper klumpen imagen och inte alls lika långa och dryga dagar! jag & mathilda vafan! :D
s¨nu har vi beställt underkläderna och inväntar dem, de borde komma när som helst! sen har vi fått en varsin softshell jacka där det står Bruxelles Mode på ryggen, haha :) väldigt roligt! så allt rullar på som det skall vill säga!
mathilda klarade körkoret i måndags med, så vi åker mycket bil nu under tiden också, drog en jäkla sväng igår. aldrig skrattat så mycket på en heldag! svängde förbi skärplinge och sa hej tll bea i preem macken med! yääh :) kulkul!

och mamma fyllde år förra veckan också, jag älskar kalas fika! <3 inte direkt ovanligt kanske (:
och helgen innehöll 75 -års kalas och 14 - års kalas! så det blev massa mat och massa fika både lördag och söndag, jag mådde bra med andra ord, såklart!

och idag är det torsdag redan, helt sjukt! så helgen inväntar alltså. imorgon blir det att kolla på emils hockeymatch, sen visar de sig vad som händer.. blir väl ganska mycket i huset och river också, men bara kul! :)
min emil är världens bästa!

nej, nu ska ja förbereda kvällen inför brynäsmatchen!


Kommentarer
Postat av: tsöderlind

att emil spelar hockey.. de va en detalj du missat. hejja färjestad vet jag dock!

2008-10-16 @ 21:40:12
URL: http://tsoderlind.blogg.se/
Postat av: Therese

Åååh tack :) Det känns sjukt wierd dock:P Hur är allt med dej? :)

2008-10-17 @ 17:05:47
URL: http://kregert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0