hubbabubba = farligt

jag tuggar mitt godaste hubbabubba melon smack tuggummi och ja biter mig i tungan så det bara smäller om det! fan vad ont det gör, helt sjukt vafan! fast nu börjar de kännas lite bättre. farliga saker alltså.

igår kväll var det verkligen en lyckad kväll! brudarna kollade in våra underkläder som vi sålde och köpte även (: åt mat och hade det allmänt trevligt hela kvällen lång! det skall göras om, inom snarast hoppas vi! :) fan, det här året har gått läskigt fort må ja säga!

och idag blir det att åka in till stan igen, ska möta upp syster och sara där och gå runt me dom en stund tills emils slutar jobba (: då ska han och jag ut till valbo och kolla kakel b la, och blir även att kika på tapeter. känns som vi måste bestämma oss nu! men finns så mycket snyggt :)

nej men nu ska jag äta fruksot, promenad, duscha och sminka mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0