höstlov

hejhejhej, hemskt mycket hej!

helgen är passerad och jag har ingen ångest att de är måndag för det är det efterlängtade höstlovet! (:
och ihelgens fotbollsavslutning var mer än klockren! vi hade riktigt skojj! god mat och dans hela kvällen/natten, toppen!
lördagen var de fira sebbens 20 års dag, så grattis i förskott. blev en tidig kväll för mig, inte på hugget. menmen..

idag har jag vart i stan hela dagen med mormor och kusinjävel (: det var mysigt! träffade även mosterposter, saknade du! så blev att kika runt massa och även hittat lite saker till emil nu, så svårt att veta vad man köper till sin pojkvän som fyller 20?!

men nu ska jag invänta att han kommer, och prata lite med systeryster! <3

adjö.

Kommentarer
Postat av: tsöderlind

mia åt mat så de bidde inget över för oss andra

2008-10-28 @ 13:11:52
URL: http://tsoderlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0