vitt vitt vitt vitt

det kan man verkligen beskriva dagen med ord!
ja älskar snön egentligen, det gör jag verkligen. det är mysigt och hoppas det är mass snö på julafton, då blir det en riktigt känsla :)

men när de mer som storm är det bara obehagligt, och visst de som är riktigt bra med storm är att bussarna till skolan blir inställda! pepp pepp! vi gillar´t :) haha! så idag är det en riktigt skön dag! (:
ska snart försöka ta mig ut och gå upp till millan&carro här i karlholm, kommer inte hem på någe sätt idag så blir att nörda lite med flickorna! millan ska faktiskt bjuda mig på mat och det känns bra, jag kan som sagt inte laga mat och lär inte pröva på det idag heller!
på med jackan och ut och yra i yr vädret!

1 år med världens bästa emil idag också :)
allt med dig är helt underbart! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

grattis på ettårsdagen! :)

2008-11-24 @ 13:27:26
URL: http://jnyg.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja, gör det! jag tror mamma är på jobbet på onsdag och framåt, för idag och imorn är hon ledig! :)

2008-11-24 @ 13:43:01
URL: http://jnyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0