träningsverk, agda 85

den här dagen har varit bra och väldigt jobbigt lär jag medge!
det braiga är att jag vågade ringa runt till massa företag idag och babbla på lite, och de som känner mig så är jag den personen som älskar att prata, visst.. men när det gäller att ringa i telefon till okända så vänder det riktigt fort! men idag tog jag tag i mig själv och gjorde det! jag känner mig stark :p bra där!

och det jobbiga är att jag har haft världens mest värsta träningsverk idag sen karaten igår! helt sjult alltså, mina lår först då.. jag ha haft skit svårt att sätta mig ner på en vanlig stol eller bara gå i en trappa, haha det var jobbigt, tro mig! och mina armar då? mina överarmar och till ryggen, sån grym träningsverk så jag nästan skäms :D menmen, jag är ändå nöjd med mig själv! jag lever ju faktiskt trots gårdagen bravader :)
och idag var det också träning, men fotboll dårå! hur kul som helst lär jag säga! det var jobbigt också.. så nu kommer dn nya träningsverken imorgon säkert. men det är smällar man får ta helt enkelt! även kul att jag fick med carro också! (: wie!
men annars känner jag mig som agda 85..

och idag åt jag och tildus även middag med de två nördarna natalie&sofie, de kom och hämta oss! drog ner till brorsan och jag var duktig att ta en sallad och den var inge god alls må ja säga, så helt plötsligt blev det världelöst att äta... men jag åt massa bröd!

nu är jag hur trött som helst och skönt att de redan är fredag imorgon! och imorgon åker vi till stockholm på älvsjömässan och kikar runt.. de borde jag orka, iallafall att åka bussen! (:

nej nu ska jag krypa ner och kolla på stoooooooor tv! :D

min emil!

Kommentarer
Postat av: Jenny

nej, men ni kan välja ett par fina åt mig :D

2008-11-21 @ 11:34:21
URL: http://jnyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0