torsdag

nu har jag helg! så himla skönt må ja säga (:
den här veckan har gått riktigt fort som alla andra gör nu förtiden.

igår var det karate träning på shemat, det låter jävligt kul att jag tränar de xD men det är fotbollslaget och det är faktiskt riktigt kul & framför allt jobbigt! men värt det, helt klart! (:
och idag var det fotbollsträning, den var riktigt kul & härligt. jag gillart!

och imorgon är det redan fredag dårå, och ihelgen ser de ut som lite partajj & umgås med härligt folk. så det blir nog kanon! och framför allt ser jag framimot att sova, vart ruggigt trött denna vecka. ändå har den vart lite halvslapp förutom pitt provet i naturkunskap, alltså förstår mig inte på struten.. ah ni fattar om ni går i min klass. menmen, det visar sig hur det gick!

nu ska jag krypa ner till sängs och mysa!
pussinuffsan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0