tjingeling

nu har jag inte riktigt hängt med att sitta vid datorn!
ihelgen har det vart mycket med företaget vårat. i fredagskväll stod vi på öppen scen två timmar, sen på lördagssmorgon på öppethus i skolan, det gick hyffsat iallafall! :) sen åkte jag vidare till emil där det skulla kalas för att han snart fyller 20 och hans syster fyller samts hans fader. så det blev släkt med god smörgåstårta och fika! jag trivdes bra med andra ord (: sen åkte några hem och vi började små ferra lite mera, haha! emils syster är väl den härligaste! alltid lika skojjsigt! sen gick jag och emil upp till john som hade inflyttningsfest, trevligt folk och det blev en trevlig kväll vill säga! :) en bra helg och en väldigt tröttsam söndag, men det får man ta! helgen slutade med en hyrd film och en chips påse min emil! :)

och iveckan blir det ganska fullt upp också!
imorgon är det homeparty med företaget, blev inbjuden till ett smyckesparty i tierp, så det ska bli jätteroligt faktiskt! :) sen på onsdagkväll är det modeshow i skolan, så vi ska även stå där och sälja! :) och köp gärna biljetter dit!det blir en bra kväll! :)  sen torsdag träning!

och jag är mer förkyld än vanligt och jag känner mig inte alls på hugget, varför blir man inte förvånad längre?! jäkla tur att jag har fått en tid på sjukhuset igen den 27:e! doserna har inte hjälp alltför mycket, drygt.

nej nu var det en väldigt tråkig blogg märkte jag, jag ska rycka upp mig! :p

tjiiiiing.

Kommentarer
Postat av: fesa

en påse film & hyrd chips

2008-11-12 @ 11:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0