tisdag

jag lär börja med att säga att helgen var riktigt rolig! emil fyllde 20 och kompisarna kom till oss på lördagen och åt smörgåstårta och fikade och vi förfestade tillsammans innan vi drog vidare ner till årsfesten! (: där var det riktigt godmat och hela kvällen/natten var så himla rolig. b la så fick emil en stor tavla med mig och han på, en närbild sen i somras när vi lipar på varandra typ, det gulliga var att vi fick den av sanna och putte, haha. ingen hade någonsin sätt bilden heller, det var roligt! så söt tanke bara (:
sen i söndags var det en ganska meningslös dag som det brukar såhär dagen efter, men vi gick lite gjort.. sov ut, åt kebab, åkte hem till mig och kollad på lillebrors bandy match, han var så duktig! (: sen hem och fika och sovning.

idag har det vart en bradag! eller ja skolan är som den är må ja säga.. men mina brudar är väl typ hur bra som helst. jag och hägglund hade även en fantastisk dag skulle man kunna säga! vårt nya språk och alla planer till den 20e december då vi drar ett stort gäng till eckerö med egen buss dessutom, de lär ju bra fantastiskt, också! längtar! (:

sen när skolan var slut blev det en mysig fika för mig och linda, den vännen har jag saknat! vi har alltid försökt träffas men nu blev det av! (: såklart hade vi hur myckte som helst att prata om så lär nog ta en fika snart igen! ; ) alltid lika trevligt med henne, och hoppas hon hänger med ut den 12e (: lindis!

nej nu ska jag nog runda av!

emil är världens bästa!

Kommentarer
Postat av: Carro

När blir det Kina igen då? ;D

2008-11-18 @ 22:28:51
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0