tisdag

imorse fattade jag knappt vad jag gjorde när jag duschade, jag hade nog inte riktigt vaknat. hur trött får man vara egentligen. en dusch gör en inte ens pigg..

men annars så, redan tisdag och det innebär praktik resten av veckan! blir mycket att göra, planera in alla försäljningstillfällen vi ska på nu, men det blir bara kul! lite drygt att jag fått halsont nu också mitt i allt, men man vill helst inte slippa dagarna nu heller. får köra mycket på the med honung i, det är bra och gott! (:

annars var skoldagen idag ganska värdelös.. kändes som de inte var alls så mycket som man gjorde. men jag hade iallafall roligt, mina sjuka vänner gör allting så mycket lättare. hahaha, en klass för sig! :) och blir förmodligen att träffas igen nästa helg. blir mer planerat sen, toppis!

nej nu fick det bli ett kort inläggsgrejjs,
ska kila och kolla på brors bandyträning med pappsen!

Kommentarer
Postat av: Dex

Man blir bara trött av att duscha >.< Jag fattar inte att människor kan bli pigga av de ? ^^

2008-11-04 @ 23:36:50
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0