Halloween helg!

den här helgen var mer än klockren! :)
ifredags var det bara en myskväll och ladda upp kväll till lördagen! så de blev en mysmiddag hos emil, sen långpromenad med emma och sen hem och basta med emil och äta gottigott! brakväll! <3
sen i lördags var vi i huset och grejja som vanligt, sen börja vi fixa oss!
jag blev en djävul och emil hade mask, peruk och djävulshorn? bra blandning och kan inte påstå att han var söt som han brukar :D haha!
vi gick vidare till lina som hade halloween/inflyttningsfest, det var riktigt trevligt och kul! hon är även grym på att sminka låtsas sår, så ja fick ett riktigt pannskott! hur fränt som helst! sen fortsatte vi alla mot folkan, de var 18 årsgräns med det hindrade inte mig! man lyckas alltid, tur var de  för kul vare :) för bra roligt hade vi det hela kvällen. träffa massa annat folk också som man inte allt för ofta träffar och klockrent att johanna var med, jag hade en riktig bra dans&cider kompis där inne! :D lyckad och rolig kväll gjorde söndagen väldigt seg, men värt var det! :) absolut!

så nu sitter jag här och min förkylning blev inte direkt värre från denna helg, de var ju hur kallt som helt och där gick man med sina strumpbyxor? men man lever engång, gäller att inte bry sig för mycket ibland :)

och höstlovet gick alldeles för fort! men hann träffa brudarna på middag ialf! :) och detta var även mitt absolut sista höstlov. knasigt!

nej nu ska jag bara vänta till sjukhuset börjar ikväll och invänta emil! <3

nu är det inte långt kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0