fisdag

den här dagen gick tyvär bussarna till skolan, drygt med andra ord.
natalie var shysst och väntade vid bussen på mig, så vi kunde gå armkrok som 70-åringar, men det var halt verkligen! höll väl på att dra på vurp minst 14 gånger iallafall, men det  bjuder vi på!
efter skolan åkte jag hem hit till emil, han åkte hem från jobbet och är sjuk. stakarn, så vi har ätit lite godis idag och sovit en massa. jag leker att jag är sjuk, det funkar fint! (:
min mys!

och juste, inte berättat så mycket om helgen heller.. men i fredags var det tjejfest hos jenny i söderfors! det var trevligt, inte alltför ofta man träffar dom sötfröná! sen på lördagen blev det heldag istan med emil och kvällen slutade med en bra film och mina älskade chips! toppen! och söndagen bara var, precis som den brukar! (:

nej nu ska jag försöka göra någon nytta...
typ lägga mig i sängen och kolla på tv!
adjöös.


Kommentarer
Postat av: Jenny

gör så ni! och är hon inte där så får ni väl lämna trosorna där bara :) tack så mycket!!

2008-11-25 @ 18:57:07
URL: http://jnyg.blogg.se/
Postat av: fesa

här hitta jag lite julpynt!

2008-11-26 @ 18:31:44
URL: http://tsoderlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0