12 november

jag måste förstochfrämst börja med att säga att det är endast exakt 1 månad kvar tills lilla jag blir hela 18 år! såhär nära min 18-årsdag har jag aldrig varit! tro mig! :D det känns som jag börjar komma framåt i mitt liv, eller nåt! x)

ja annars så har det varit stressiga dagar och mitt i allt blir man sjuk. väldigt drygt med det fixade sig med allt iallafall :) homepartyt igår var så himla mysigt och trevligt! jätte fina smycken och vi fick jätte mycket sålt av våra produkter, kulkul! lär bir mer gånger, helt klart! (: och idag har vi hjälpt till 2:orn på handels som har haft modevisning, vi skjusa de framåtillbaka sjuttielvagånger ungefär.. men tillslut fick vi upp våra saker också! stressigtoch ingen dag med tid att äta heller. jag och mat ni vet, hah. nejdå, men nu är jag iallafall hemma! (:

imorgon är det träning också, ska bli kul att börja igång igen. hoppas förkylningen ger sig, men det tror jag väl inte. men jag kör på ändå, den försvinner ju aldrig ändå!
och till helgen blir det nog att kolla på älsklings hockeymatch och sen årsfesten i folkan på lördag med mat och fest! det blir nog kanonkul!

men nu skall jag ta mig en dusch, en fika och en tv stund innan sängen ropar på mig!
hade bra och ät banan.

och juste, igår fick emil alla presenter av mig (a) han fyller 20 på söndag! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Mia! Du, min mamma köpte tre par trosor av dig och Mathilda när ni var på Aspen och sålde. Ett par av dem har det blivit ett stort hål på, och det är inte i sömmen så man kan laga! Har ni nån pengar tillbaka-garanti eller nått annat sånt? Eller kan man få ett par nya? Jag vill ju ha dom! :D

2008-11-16 @ 21:14:20
Postat av: Mia

sjävlklart får du tillbaka pengarna om du vill :D eller så kan du få kika på ett par nya, det får du bestämma helt själv :) är de jenny föressten? haha :D

2008-11-18 @ 17:32:41
URL: http://miawestin.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja, det är jenny! namnet försvann tydligen! ja, jag vill gärna ha ett par nya! supersköna ju! blev jätteledsen när dom gick sönder :P men du kanske kan springa runt med ett par till mamma på aspen om ni har vägarna förbi? jag är liksom i stan varje dag... :)

2008-11-19 @ 19:14:49
URL: http://jnyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0