Weekend

Ännu en helg har passerat lika fort igen, den har dock vart bra & lite jobbig.

I fredags var det stan med Caroline (: Hittade lite smått & gott iallfall, brabra. Sen kom Emil & hämtade mig så åkte vi till mig & tog de lugnt bara. Båda hade match på lördagen så (: Och tanke på matchen tog vi 3 poäng! Vinst med 3-1 & det var riktigt kul! Vi kämpade på hur bra som helst & man var helt slut efteråt.. Sen åkte jag till mormor & ät lite mat. Sen skjusade hon mig till Caroline igen, min mormor är bästaste!

Och på kvällen blev det lite alkohol inblandat & helt plötsligt var det hur mycket folk som helst i lägenheten. Haha, de var verkligen inte en sådan kväll jag hade räknat med. Kom i säng efter tre & gick upp halv sju : O Då är man slut som människa. Jag åkte nämligen med Johanna in till Uppsala för att vara hårmodell där (: Så nu har jag page & är lite ovan att ha såhär kort hår.. Men hon klarade provet på mig & det var kul (: Sen när kom ja hem till Caroline igen & mådde dåligt hela dagen & åkte till Emil sen. Och hur dåligt får man må xD tre timmars sömn efter en långkvälls festande, det är jobbigt..

Och idag blev det ingen skola, är helt slut & kroppen & mår inte hela hundra. Hoppas jag mår bättre imorgon.

Och i lördags hade jag & Emil 6 månader (a) Du är underbar! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

du var grym på matchen :)

2008-05-26 @ 11:51:34
URL: http://elovem.blogg.se
Postat av: Dex

Grattis till er (:

2008-05-27 @ 08:06:46
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: c

jag älskar dig :) du är min bästa <3

2008-05-27 @ 19:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0