vad lider vädret av?

vart är vädret påväg?!

Idag blev det en väldigt kort skoldag. Efter trafiken imorse fick vi veta att vi hade endast en lektion kvar som började strax efter tolv & att vara kvar i skolan var inte alls lockande. Vi gjorde en fuskis & tog en kortdag. Ibland kan det verkligen behövas!
Så jag hade tid att kika förbi hos Caroline, hon höll på att tvätta & grejja. Hon är duktigt hon. En annan vet knappt vad en tvättmaskin är.. Men någondag lär jag mig något bra också.

Och nu sitter jag hemma hos Emil (: han har precis börjat ätit jordnötsringar som vi hittade här hemma (a) så blir att kolla på en Beck film som började vid nio tiden. Nog för att man sett de felsta, men dem är bra. That´s It (:

Och sist men inte minst, tack Mickis min vän & vi lär hålla ihop en heel kväll snart & inte bara någon timme sådär. Haha!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Självklart! Det måste vi göra. :)

2008-05-20 @ 20:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0