Tisdag

Jag sitter i skolan
& vi har precis fixat klart årsredovsingen för företaget. Skönt att ha det mesta gjort nu (: Och imorse hade vi slutprov i trafiken, hoppas det gick bra. Nu kunde man iallfall läsa frågorna som man inte kunde sist! : p

Träningen igår kändes rätt tungt för mina ben, hej & hå! Och jag hade glömt att packa ur väskan sen matchen i söndags x ) Kan lova att den luktade inte alltför gott & var inte det mysigaste jag vart med om. Haha! Kunde inte direkt använda väskan sen till träningen iallfall. Mys! Men idag får den stå & vädra för ingen träning, sen blir det att kolla på Bälinge-Umeå imorgon & då blir det också vila. Skönt skönt!

Och idag ska jag hem till älsklingen (: Måste egentligen plugga & jag känner redan nu att det inte kommer att gå. Jag föstår inte så mycket & blir bara less. Får ta någon snabb titt. Sen senare kilar vi & kollar på fotboll (: Sen hem & bara kramas, <3

Nej nu ska vi snart ha lunch & sen har vi samhäll & sen en kort lektion med Louise, drygt men okejdå.

Ha en bra dag!

image142
Elin hejjar på mig förra helgens match när hon var skadad, bra där Elin! ; )

Kommentarer
Postat av: t.söderlind

mia äger.

2008-05-13 @ 18:58:07
URL: http://tsoderlind.blogg.se
Postat av: Elin

självklar hejar man på dig du som är som en terrier :) hur duktig som helst :) syns i morgon, då ska vi ha en trevlig kväll

2008-05-14 @ 00:24:07
URL: http://elovem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0