Studiedag!

Idag är det studiedag, hur skönt som helst att vara lite ledig! (:
Så igår efter träningen tog jag bussen till tierp sen hätmade Emil upp mig där, tack för det! (:

Och nu har jag precis ätit frukost & har pratat lite med Fille också. Tänkte åka ner till Tierp snart & umgås med henne en stund. Saknat!
Och sen mot eftermiddagen går jag till Caroline, blir till att vara några brudar där föst ikväll & äta & ha det lite skojj, sjunga singstar & sånt. Eller ah, sjunga & sjunga x) Ska bli riktigt kul! Får väl se hur den kvällen slutar ; p
Och imorgon åker jag hem till Emil igen & kollar på fotboll sen åker vi till hans syster & sover nog där. Busa massa med sötaste felix & sen kalas på söndag & match!
Så helgen är fullbokad & den kommer bli mer än rolig! : D

Men nu ska jag börja göra mig o ordning,
ha en bra helg!

du är allt hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0